Linux zaciname programovat - zkusenosti??

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Středa Srpen 23 09:30:28 CEST 2000

> Pri tom vsetkom, co sa tu popisalo, je tu este jedna moznost - KNIZNICA.
> Ked vyjde nova kniha, poziciam si ju z kniznice a ked zistim, ze je naozaj
> dobra, potom si ju mozno aj kupim. Moja skusenost je taka, ze z kazdej
knihy
> je mozne v praxi vyuzit len malu cast informacii a na to mi staci zopar
> poznamok. Dva mesiace na prestudovanie knihy je myslim dost.
> Vacsinou staci ovela menej.
>
> Ing. Juraj Hilovsky
> Centrum vypoctovej techniky
> Presovska univerzita

Nojo, to je sice pekny, ale v nasem meste bohuzel neni univerzita, do
nejblizsi to mam cca 100 km. A mestska knihovna neprojevuje zajem o nakup
literatury zamerene timto smerem. :-(

Ledaze byste si vzdycky pujcil knihu u Vas, poslal mi ji, abych si ji mohl
prohlednout, ja bych Vam ji vratil (snad bychom to za ty 2 mesice stihli) a
nasledne by se videlo...  :-)

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak