Utok eliminovany !! (:-))

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 23 12:20:13 CEST 2000

| Wu-ftpd som odinstaloval. Potreboval by som poradit cim by som ho mal
| nahradit, aby sa uz take nieco neopakovalo. Nieco bezpecnejsie.

Me se osvedcilo demi-ftpd. Muze bezet jako sluzba ci jako aplikace. Staci
jej jen zapsat/nezapsat do services a inetd.conf. Skriptem vam vytvori vse
potrebne pro ftphome. Ma i webovsky management (nesiforvany), bohuzel se da
dobre spravovat jedine pres nej. To se ale da na chvilku dwat pustit, pak
zas killnout. Je chrootnuty, ma vlastni passwd file, upload/download
limity, ratio, proste kde co. A je to tak jednoduche na ovladani, ze jsem
to pochopil i ja.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz