128 Mb RAM a Linux

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Srpen 23 16:33:34 CEST 2000

David Hruska wrote:

> Linux mi bezi na pocitaci co ma 128 Mb RAM a automaticky pouziva jen 64 Mb
> umim pri startu vnutit lilu radek linux mem=128M
> ale nevim jak to udelat aby se tak stalo automaticky, bylo mi poradino abych
> to provedl v lilo.conf
> pres append ..ale nak se mi nedari , poradi mi nekdo?
> mam suse 6.4

Precist si to v dokumentaci

man lilo.conf nebo

/usr/doc/lilo/Manual

  APPEND=<string>  Appends the options specified in <string> to
the
   parameter line passed to the kernel. This is typically used to
specify
   parameters of hardware that can't be entirely auto-detected,
e.g.
   append =
"hd=64,32,202"

Pouzit nejaky vhodny fulltext tereba
http://www.linux.cz/cgi-bin/search.cgi?pattern=lilo+append&list=linux
http://www.penguin.cz/cgi-bin/search.cgi?ps=10&q=lilo+append

Pokud vam moc nejde anglicitna tak

Kniha LINUX-Internet server strana 385

/etc/lilo.conf

append="mem=128M"

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 0604/239711
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux    http://www.penguin.cz