Jak tisknout z Linuxu na Windows tiskarne

Frantisek Rysanek frr na auaro.eunet.cz
Středa Srpen 23 16:03:32 CEST 2000

zkousel jsem to sveho casu z RedHatu 5.0 - ale rukama. Takze si matne
pamatuju, ze se tam musel udelat specialni filtrik, ktery to predlozil
programu smbclient.

Ano, ted na to koukam v SMB-HOWTO: je tam jednoduchoucky filtr smbprint,
ktery to posle pres pipu smbklientovi. Jako zarizeni v /etc/printcap v
zaznamu pro prislusnou tiskarnu se pak uvede nulovy soubor
:lp=/dev/null:
Takze se tiskne do /dev/null, ale pres filtr, ktery to posle pres sambu do
woken :)

Podle toho, co je to za tiskarnu, budete mozna muset jeste zaradit do
cesty GhostScript (resp. prislusny filtr) - tj. pokud tiskarna neni
postscriptova.

Pamatuju si, ze magicky filtr mne tehdy prilis nenadchl. Nakonec jsem
ten dlooouhataaansky perlovy filtr vyhodil a tiskl jsem prakticky rovnou
pres Ghostscript (na HP DJ690C). Sam jsem si bez problemu ohlidal, ze
vsechny tisky vychazely z aplikaci v postscriptu. Holy text jsem tiskl
pres mpage.

Frantisek Rysanek