OT: "prohledejte archiv!"

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 24 10:22:30 CEST 2000

On Thu, 24 Aug 2000, Michael Mraka wrote:

> % Zkuste grep . BTW - pokud mate pocit ze je fajn ze se vypise pouze
> % poslednich 200 prispevku pri hledani, tak mne to tak nepripada.
> % Pri hledani neceho obecnejsiho se proste neda vyhledat nic starsiho.
>
> Hmmmm.
>
> Grep jsme zkouseli; na webu jeho vystup nevypada moc dobre, nehlede na
> to ze to docela trva :-).

Nee - nemyslel jsme na web :-) Mel na mysli to prohledavani stazenych
souboru. (blbe jsem to napsal)

> Pokud mi vyhledavani vyhodi 200 odpovedi je neco spatne (IMHO dotaz :-).

To se snadno rekne - jenze hledate neco k urcite problematice, vite ze
se to tu kdysi probiralo, ale samozrejme si nevzpomenete na subjekt pod
kterym se na to kdysi nekdo zeptal. Tak zadate nejaka obecna slova ktera v
diskusi na toto tema musela urcite padnout a nastava problem - obvykle
jsou pouzita i v jinych diskusich a to novejsich, takze mate smulu.

> 200 je proste vhodne zvolena konstanta zajistujici 'rozumnou pouzitelnost'
> vyhledavani za cenu 'rozumne zateze' serveru; ten stroj proste dela taky neco
> jineho...

Uznavam - ale proto je nekdy lepsi si ten archiv proste stanout
a prohledat si ho grepem, nez si lamat hlavu na dotazem ...