OT: "prohledejte archiv!"

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Srpen 24 11:18:28 CEST 2000

> poskytnuli

> obdiv
>
>  Cca pred mesicem jsem nabidnul naindexovani pomoci htdigu, jde to i
> vzdalene via HTTP, mam zkusenost s indexaci cca 250Mb (docs.linux.cz)
> a je to v pohode. Bohuzel jsem nezaznamenal zajem... tak jsem se prestal
> snazit (stejne ted nemam cas).
>
> 						Karel

Jen tak jeste na okraj:
Archiv konference az do srpna 1999 je k dispozici na patem CD distribuce
Debian 2.1cz od CPressu. Je jen skoda, ze se nevesel do distribuce RH6.2cz,
kde byl avizovan a zrejme by zahrnoval i polovinu letosniho roku. Napad jej
zarazovat na CD vydavanych distribuci je vynikajici pocinek. Ja sam si
prispevky ukladam do .txt od jara 99. Mohu se tedy hrabat v archivu off-line
dle libosti (coz je metoda, kterou uvita nejeden dial-upista).

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz