OT: "prohledejte archiv!"

Michal Ludvig mic na logix.cz
Čtvrtek Srpen 24 11:35:33 CEST 2000

On 24 Aug 2000, Michael Mraka wrote:

> Nicmene stale plati nabidka: Pokud ma nekdo dostatek nevyuziteho potencialu,
> muze udelat vyhledavani znovu, lepe radostneji :-).

Shodou okolnosti zrovna jeden web-archiv pro mailinglist delam a ackoliv
je to pro firmu, je to volne siritelne (asi pod BSD licenci - zatim jsme
tyto detaily neresili), takze bych ho klidne nabidnul a prihral si
polivcicku. Zatim je to ve stadiu vyvoje (jeste to ani neni beta :-) ale
uz je to jaks taks funkcni. Tak jako tak to budu muset doathnout do konce
(neb jsem za to placen ;-) takze by mi pomohl feedback od uzivatelu.
Jeste vetsi shodou okolnosti do toho zatim rvu linuxovou konferenci
(protoze ma celkem slusnej provoz a muzu na tom odchytavat chybky), takze
si to muzete prohlidnout (http://golem.zvon.org/~mic/mail2db/) a rict mi,
co si o tom myslite. Pocitam, ze behem 14 dnu by mela vyjit neco-jako-prvni
verze ;-)

BTW Ten design je naprosto libovolne modifikovatelny - ted je to sladeno
s www.zvon.org, kde to casem bude fungovat.

FYI Ten server zitra dopoledne (patek) nebude v provozu z duvodu
stehovani. To jen kdyby se na to opravdu nekdo chtel podivat :-)

Michal Ludvig