jak na eth1

Peter Popovec popovec na zub.fei.tuke.sk
Čtvrtek Srpen 24 11:10:46 CEST 2000

In article <200008240711.JAA02720 na smtp.worldonline.cz>,
	vojtech.moravek na cz.worldonline.com (Vojtech Moravek) writes:
> Dobry den,
>
> mam dva interface,
> na eth0 mam neverejnou adresu
> a na eth1 mam verejnou adr.
> Potrebuji, aby tento pocitac pri komunikaci  s okolnim svetem pouzival
> verejnou ip z eth1 a on se mi porad snazi vnutit defaultne eth0. Tusim, ze
> neco takoveho by bylo mozne prez ipchains, ale bohuzel jsem nikde nenasel
> jak na to.
>
> S pozdravem
> Vojtech Moravek

Dobry,
Mozno mam podobny problem, tentoraz vsak pre pocitac  ktory ma  vsetky IP
verejne.  Problem je, ze potrebujem aby odchadzajuci paket z tohoto rutra
mal  vzdy src adresu  napr. patriacu eth1, bez ohladu  na to, ci pojde von
cez eth0 alebo eth4. (samozrejme src adresa pri forwardovanych paketoch  z
jedneho interface na druhy sa nesmie menit). Dalsia poziadavka je
"specialna":  pakety s dst portom povedzme 8888 maju odchadzat s src adresou
eth2.

Ako na tento problem ??
		Dakujem
			Peter Popovec