Linux zaciname programovat - zkusenosti??

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Srpen 24 13:32:04 CEST 2000

Dobry den,

jsem pomerne prekvapeny odsuzujicimi nazory na knizku v $Subj.
Kdyz se mi asi pred dvema lety dostala do rukou, byl jsem ji nadseny. Je
to presne to, co rika nazev - prehled jak se co programuje na Linuxu a je
to pro zacatecniky. Clovek, ktery bude programovat vice z tech zakladu
samozrejme rychle vyroste, ale zvlaste pro lidi, kteri prichazeji z M$
systemu je velmi uzitecna. Je tam shell, C, curses, Tcl/Tk... pohromade,
prehledne, s priklady.
Skoda, ze v ceskem prekladu jsou chyby, v originale jsem jich moc nenasel.

To jen aby tady take zaznel nazor z okruhu lidi, kteri ji SKUTECNE cetli.

Zdravi Jaroslav Honsa.