Viac OS na jednom disku

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Čtvrtek Srpen 24 13:50:39 CEST 2000

> Ja myslel, ze lilo (ci jiny boot manager) by mohlo umet
> nabootovat z jakekoliv partition? Jen je dulezite ho umistit
> na bootovatelnou partition, a pak mu rict neco ve stylu:
>   root=/dev/hda8
>
> To by mohlo chodit, ne?

no ja by som rad videl tie bsd slices na extended particii ;)

na ide disku su len 4 primarne particie a ostatne extended alebo slices
pocitajme spolu
1 win fat 32 lebo windows
2 solaris lebo ufs slices
3 openbsd lebo openbsd slices
4 freebsd lebo freebsd slices
5 extended pre linux

krajny pripad je pouzit bsd disklabel a urobit linuxa ako slices ale nie
som si isty ci to nejaky installer umozni (to ma napadlo teraz a este som
to neskusal)

dzony