jak na eth1

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 24 14:43:33 CEST 2000

| Mozno mam podobny problem, tentoraz vsak pre pocitac  ktory ma  vsetky IP
| verejne.  Problem je, ze potrebujem aby odchadzajuci paket z tohoto rutra
| mal  vzdy src adresu  napr. patriacu eth1, bez ohladu  na to, ci pojde
von
| cez eth0 alebo eth4. (samozrejme src adresa pri forwardovanych paketoch

Hmmm... tak to si patchnete jadro, pokud odchozi IP ma byt jina nez adresa
ethx

 - anebo zkuste maskaradu

ipfwadm -F -p accept
ipfwadm -F -f
ipfwadm -F -a m -S 11.22.33.44/32 -D takynejakaIP+maska

co presne a jake parametry za -S a -D mate dat si budete muset vyzkoumat
sam...

| jedneho interface na druhy sa nesmie menit). Dalsia poziadavka je
| "specialna":  pakety s dst portom povedzme 8888 maju odchadzat s src
adresou
| eth2.

        ipportfw -A -t 11.22.33.44/8888 -R 192.168.1.1/8888
Poznamenavam, ze takhle se to dela na 20 kernelech. Jak je to s ipchains ve
2.2, nevim, ale urcite toho tam jde konfigurovat MNOHEM vice.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications