poadite?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 24 14:50:49 CEST 2000

| Zdravim, mam doma jednoducho kameru, ktera produkuje obraz ve formatu
Motion
| JPEG, tento plynuly streem dat bych chtel posilat na server u ISP, kdyby
se
| nekdo dival na obraz pres Web, chci aby data byly tahany jen ze serveru u
| ISP a ne pri kazdem shlednuti z meho pocitace. Poradite? Dekuji

Potrebujete RealVideo enkoder a u ISP musite mit RealVideo server. Od vas
pujdou data po distribucnim kanale, ktery muze byt napr. 128kB (pokud tato
kamera je PLNE digitalni, tedy _nema_analogovy_mezistupen_ (digitalizuje se
primo v CCD cipu), bude vam stacit k uspokojive kvalite i 64kB). Pokud
pouzijete enkoder verze 5, muzete tomu rucne vnutit zpusob komprese
fraktalove, ktera je naprosto fantasticka. Jinak je to na libovuli
enkoderu, co za kompresi vam tam da (a muze ji za letu take prepinat).

Pak bude jiz jen problem providera, jestli ma multicasting nebo ne, od vas
data pujdou jen jednou.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz