Uzivatel pro FTP

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Čtvrtek Srpen 24 10:17:05 CEST 2000

Dne Čt, 24 srp 2000 jste napsal(a):
> resenim je PAM

> uzivatelu,
>
> diky moc tohle pomohlo...
>
> jeste neco..da se nekde nastavit aby ten uzivatel mohl jen v /home/ftp
> niz,ale vejs ne ?

jiste, prozradte nam, jaky ftp server pouzivate. Obecne to lze zaridit pomoci
chroot - tedy, ze se root souboroveho systemu pro toho uzivatele presune
(jakoby) do /home/ftp. Pak uz tezko uzivatel poleze vys ...

ve wu-ftpd nevim, jak na to. Osobne jsem si oblibil proFTPd kvuli pruhledne
konfiguraci (tam se to zaridi pomoci DocumentRoot v te spravne sekci - alespon
myslim).

		Z.P.

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...