Apache mrsi excelovske soubory

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Srpen 24 16:36:40 CEST 2000

On 24/08/2000, Tibor Pittich wrote:

> Dňa 24. Aug 2000 o 11:47, Martin Reiser napísal(a):

> ja som vypozoroval, ze na to mal vpliv modul mod_csacek, prekodovaval aj
> excelovske subory, ktore potom nesili otvorit v danom "prehliadaci" xls
> suborov.. pomohlo zatial iba odstavenie daneho modulu a je to ok...

A jakou jste mel verzi? Takhle nejak se csacek choval naposledy asi pred
rokem a pul (byla v nem tehdy chyba). Tedy pokud jste nemel nastaveny
mime typ pro xls na text/plain (nebo nedej boze text/html, ale to snad
ne) - pak by to byla Vase chyba. Paklize jste si xls nepridal do
mime.types rucne (protoze za normalnich okolnosti tam neni), pouzival se
pro nej defaultni typ a tim je v Apachi obvykle opravdu text/plain.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi