Problem s HDD

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Čtvrtek Srpen 24 17:53:27 CEST 2000

Dobry den,

instaloval jsem linux (RH6.2) na pocitac s diskem Seagate (typ presne
napsany nemam). Uz pri instalaci jsem si vsiml, ze se pri bootu (ve
chvili, kdy si linux "osahava" disky) objevila chybova hlaska:

set multmode status = 0x51 {DriveReady SeekComplete Error}
status = 0x04 {DriveStatusError}

Kdyz jsem si pak hral s tim diskem vic pres hdparm, stejna hlaska navic
provazena I/O errorem se mi objevila po prikazu hdparm -m (get/set
multiple sector count). Je tato chyba nebezpecna ? Respektive k cemu
tato volba vubec slouzi ? Disk se jinak chova OK, zadne problemy s nim
nejsou.

        Jarda Stribrsky