Viac OS na jednom disku

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 24 17:47:47 CEST 2000

Juraj Hilovsky wrote:

> Ak mam win95  primary a / primary, extended uz nevytvorim, lebo solaris je
> na dvoch primarnych particiach (Solaris a x86boot), tym padom uz nemam
> miesto na swap (keby som ho nahodou potreboval)

V Solarisu na SPARCu (a predpokladam, ze na Intelu taky) si muzete
udelat swap do souboru.

man mkfile
man swap

Nebyla by tohle schudna cesta?

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University