Modem Well 56 RW PCI

Michal Kubecek kubecekm na crs-net.cz
Čtvrtek Srpen 24 18:47:23 CEST 2000

> Tenhle modem se postupne vyskytoval ve dvou verzich, stara chodi celkem
> normalne, ale pokud jste ho kupoval v rekneme poslednich dvou mesicich,
> tak uz ani za nic.

Když jsem naposledy zjišťoval informace (asi půl roku), jediný interní PCI
modem, u kterého se dalo očekávat, že bude fungovat pod Linuxem, byl Well
FM 56PCI-TP. Podstatné je právě to TP, označující, že modem má chipset
Topic. Ostatní PCI modemy jsou k ničemu. Bohužel tento modem nebyl v té
době v ČR homologován, a tak jsem si nakonec koupil externí. Možná, že
se od té doby situace změnila.

                                                           Michal Kubeček