SAMBA server, Telnet

Martin Hablak matoha na yo.cz
Čtvrtek Srpen 24 19:07:07 CEST 2000

Zdravim,
    Mam zopar otazok ku kofiguracii samby. Samba bezi na RH 5.1 je
nakonfigurovana ako server. Z w98 ked sa nalogujem tak ze akoze zbehne login
script(nemam zatial ziadny) a zacnu sa kopirovat profiles. No a tu to ostane
stat.
    Dalsi problem je ze ked so servera(386, 8MB-RAM) namountujem pomocou
SMBMOUNT disk na w98 workstation tak namoutovanie zbehne bez chybovej hlasky
ale ked si chce dat list toho adresara tak to ostane stat. Nie je to nahodov
v tom ze 98 ma kodovane hesla ?
    A este nedam pokoj. Ked sa chcem pripojit pomocou telnetu na server(z
ineho pocitaca, alebo lokalne) vypise to tuto hlasku: "conetcion close by
remote host" nikde som nenasiel ako riesit takyto problem. RH 5.1 mi toto
robil vzdy(iny moc nechcem predsa je to len 386 s 250MB HDD).

    dakujem

matoha na yo.cz