Apache mrsi excelovske soubory

Čtvrtek Srpen 24 20:20:03 CEST 2000

On Thu, 24 Aug 2000, Martin Reiser wrote:

> Mame na serveru (Redhat 62cz) umistene nejake excelovske soubory, ktere
> jsou pri stazeni pomoci ftp O.K. Pri stazeni pomoci browseru (ie501,
> jakykoli OS M$) (jakymkoli zpusobem - ulozit, otevrit, ...) je format
> souboru pokazeny. U jinych typu mi to nedela.
> Na predchozim serveru (RH61cz - nevim ale verzi apache) mi to nedelal.

Do souboru /etc/ttpd/conf/httpd.conf musite pridat dalsi typ, ktery bude
podle pripony .xls povazovat Apache za binarni:

application/octet-stream .xls

Nebo zmente DefaultType z text/plain na application/octet-stream.

Dalsi moznosti je zprovoznit modul mime_magic_module, ktery se chova jako
prikaz file a urci obvykle typ sam (a dobre).

--
                        Milan Kerslager