Kernel 2.2.14 - ide0 vyhnije cca po mesici provozu

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Čtvrtek Srpen 24 21:40:08 CEST 2000

bohuzel 2.2.14-15 mam na cca 10 linuxech, konfigurace skoro podovna, bez
problemu to jede uz 7 mesicu. ale stejne budu upgradovat minimalne na
2.2.16
tm
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++