Zaciatocnicke otazky -PLS

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Čtvrtek Srpen 24 21:54:41 CEST 2000

SVAN wrote:

> Dalej by som sa chcel este spytat, ako dosiahnut to, aby mi urcity typ
> suboru otvaral urcity program, napriklad ak otvorim MP3 subor zobrazi sa
> dialog, v com chcem tento subor otvorit, ak napisem rucne freeamp, mp3 subor
> sa otvori vo freeamp. Kde nastavit to, aby mi MP3 subory vzdy otvaral
> FreeAMP (SuSE 6.4)?

Neznám sice SuSE,  ale pokud používáte  GNOME (resp. program gmc), tak
lze v "Control center" najít položku  "Mime Types". V té lze pro různé
přípony souborů nastavit akce, které se provedou při volání položek z
kontextového menu (Open, View, Edit).

       |   Miroslav Petricek              mpe na stavos.cz    |
       |   Brno, Czech Rep.               ICQ: 56183467    |
       |-- http://www.stavos.cz/mpe/ ----------------------|
       | The instructions said: "Windows 2000 or better,"  |
       |     so I installed Linux.                         |