Linux zaciname programovat - zkusenosti??

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Srpen 25 00:34:15 CEST 2000

Míla Kuchta <mila.kuchta na atlas.cz> napsal:

> Napodobne. Jak jinak:-)

> To mi povidejte. Zrovna ji ctu, a jeste jsem se nesetkal se strankou, kde by
> nebyly alespon tri/ctyri pravopisne, stylisticke, nebo dokonce logicke chyby.
> A tech preklepu :-|.
>
> Zaver: Neni to spatna knizka. Obcas zachazi prilis do detailu, nekdy naopak
> dost zjednodusuje, ale ten preklad, to je opravdu hruza. Computer press by
> se mel stydet, az by se mu vyrazka na zadku delala:-)
>
> S pozdravem
>
> Mila Kuchta

Jen na doplneni.

!Wanted!!Wanted!!Wanted!!Wanted!!Wanted!!Wanted!!Wanted!

Preklad: Jan Skvaril
Jazykova korektura: Josef Novak
Technicka spoluprace: Jiri Matousek, Pavlina Bauerova

!Wanted!!Wanted!!Wanted!!Wanted!!Wanted!!Wanted!!Wanted!