Limitace prenosove rychlosti podle IP

Radek Andrs radek na interdata.cz
Pátek Srpen 25 10:15:33 CEST 2000

"Marek Barton" <bivoj na pohoda.com> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.10.10008241829070.20409-100000 na rex.cb.netforce.cz...

> vykopavkou typu shaper se vubec nazdrzujte. Pouzijte CBQ a script od
> Golubeva.
> viz: ftp://ftp.equinox.gu.net/pub/linux/cbq/cbq.init

Hmm, to nevypada spatne - ten skriptik to hodne zjednodusi (jinak, kdyz jsem
koukal do dokumentace k CBQ - tak mi to prislo docela slozite).

Jeste jen drobnost - od ktereho jadra to pojede ? (predpokladam ze na 2.0.x
nemam sanci, nicmene 2.2.x by melo stacit ?)

Jeste jen jeden uplne zacatecnicky dotaz - pro zprovozneni CBQ podle
Golubeva staci jen udelat ty /etc/cbq/cbqxxxxx soubory a pak spustit
cbq.init ? Jinak je vse jiz soucasti jadra (iproute2) ?

Diky
Radek Andrs