Samba a vytvareni adresare z Windows

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Srpen 25 10:38:54 CEST 2000

No va bych rekl problem bude cestina, protoze win nezakladaji adresar ale,
"Nová složka", a pokud nemate spravne nastavenou sambu, tak ta nevezme cestinu.
Zkontrolujte existenci
client code page = 852
character set = iso8859-2.

Po restartu samby by to pak melo byt v pohode
S pozdravem

Petr Zapadlo