Samba a vytvareni adresare z Windows

Pavel Prchal pavel na pelhrim.cz
Pátek Srpen 25 10:48:28 CEST 2000

Ja bych se asi kouknul na parametr force user a force group. Totiz kdyz z
prvni win stanice vytvorite adresar jako uzivatel1, tak ho jako uzivatel2 z
druhe stanice nemuzete odstranit.

A protoze v malych M$ sitich vetsinou lidi nechtej o bezpecnosti ani slyset
;-O "Ja chci videt vse a mazat vse !", nastavoval jsem to tak, ze vsichni
jsou jeden uzivatel a jedna skupina
:-)
force user=uzivatel
force group=moje_skupina