DNS a default MX zaznam

Jiri Mares jirka na edoras.cz
Pátek Srpen 25 10:51:31 CEST 2000

----- Original Message -----
From: Brandis Jaroslav <brandis na savba.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, August 25, 2000 9:19 AM
Subject: DNS a default MX zaznam

> zdravim ...
>
> pokusam sa tu nakonfigurovat bind tak , aby pre hockaky pocitac v sieti
bol
> MX zaznam smerovany na pocitac xxx Skusal som rozne varianty napr:
> domena.sk MX xxx.domena.sk
> alebo
> .domena.sk MX xxx.domena.sk
> alebo
> *.domena.sk MX xxx.domena.sk
>
> Ale MX record funguje iba pre zaznamy, ktore nemaju uvedeny A zaznam. Pre
> poxcitac, ku ktoremu existuje A zaznam ten defaultny MX zaznam nefunguje.
> Nevie mi niekto poradit kde robim chybu ?

> [...]

No, jelikoz me to v bindu bez problemu funguje, posilam Vam cely jeden
funkcni zaznam pro jednu domenu na ukazku. Jen jsem zmenil jmena a IP
adresy:
Dejte prosim dobry pozor i na to, kde jsou na konci radku tecky a kde ne
!!!!!! Je to dulezite!

; BIND version named 8.2 Wed Mar 31 10:57:12 EST 1999
;jmeno  ttl     trida   typ     data
;------------------------------------
$ORIGIN cz.
domena  86400   IN      SOA     jmeno.serveru.cz.  root.jmeno.serveru.cz (
                                2000050101           ; verze
                                28800        ; obnoveni po 8 hodinach
                                7200         ; novy pokus po 2 hodinach
                                604800       ; platnost vyprsi za 7 dni
                                86400        ; minimalni ttl je 1 den ;
                                )
        86400   IN      NS      primarni.nameserver.cz.
        86400   IN      NS      sekundarni.nameserver.cz.
        86400   IN      A       195.70.130.104
;       86400   IN      MX      20 serverhk.czcom.cz.
        86400   IN      MX      10 domena.cz.
$ORIGIN domena.cz.
mail    86400   IN      CNAME   www.domena.cz.
www     86400   IN      A       195.70.130.104