Limitace prenosove rychlosti podle IP

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Pátek Srpen 25 11:33:29 CEST 2000

> ty

> Hmm, to nevypada spatne - ten skriptik to hodne zjednodusi (jinak, kdyz jsem
> koukal do dokumentace k CBQ - tak mi to prislo docela slozite).
>
> Jeste jen drobnost - od ktereho jadra to pojede ? (predpokladam ze na 2.0.x
> nemam sanci, nicmene 2.2.x by melo stacit ?)

musi te mit 2.2.x radu. Ted je posledni 2.2.16.

> Jeste jen jeden uplne zacatecnicky dotaz - pro zprovozneni CBQ podle
> Golubeva staci jen udelat ty /etc/cbq/cbqxxxxx soubory a pak spustit
> cbq.init ? Jinak je vse jiz soucasti jadra (iproute2) ?

musite zkompilovat jadro s podporou QoS. Jadro by melo byt kompilovano gcc
2.7.3. Me to chodi i s gcc 2.95.1. Nepouzivejte hlavne compiler egcs, s
tim CBQ tuhne. Dal musite zkompilovat iproute a okopcit binarky tc a ip
treba do /sbin. No a pak musite drobne zaeditovat cbq.init a vytvorit
soubory s pravidlama. Je to dost dobre v tom scriptu popsany. To je snad
vse.

M.