FreeBSD - laplink - linux

Mojmir Docekal docekal na phil.muni.cz
Pátek Srpen 25 13:47:03 CEST 2000

Dobre odpoledne,

neřešil někdo už následující problém? Mám propojený počítač, na kterém
běží FreeBSD 4.1 s počítačem, na kterém jede Debian (slink). Chci, aby
spolu komunikovaly přes lp port (se dvěma BSD jsem to provedl bez
problémů příkazem

ifconfig lp0 adresa.tohoto adresa.tamtoho

(hlásí mi sice "lp0: IPv6 not supported", ale komunikace jede)
(a obráceně na druhém). Při spojení s BSD s linuxem mi to nejde
rozchodit (nejede ani ping), v linuxu používám:

ifconfig plip1 adresa.tohoto pointtopoint adresa.tamtoho up
route add -host adresa.tamtoho plip1.

Nevíte někdo, co s tím udělat?

S pozdravem

-- Mojmír Dočekal (docekal na phil.muni.cz)