Narocnost "mount -o loolp image.iso /mnt" na server?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Srpen 25 14:22:11 CEST 2000

On Fri, 25 Aug 2000, Petr Stanek wrote:

> Stim linkem jsem to nepochopil? Samozrejme je to pripojeno pres Loop.
> Pokud chcete URL tak je http://ftp.penguin.cz/debian-cd/
> Mne vask zalimalo zda to nejak zatizi server CPU/RAM ....

Aha - tak to jsem asi spatne pochopil dotaz - myslel jsem ze to chcete
montovat automaticky jen na tu chvili kdy se na to nekdo bude divat .

To vlastni sahani do image pres loop moc zatizeni nezvedne, cist se to
bude stejne jen jednou, jen to nalezeni souboru/sektoru je o jeden stupen
komplikovanejsi.