gcc 2.7 a gcc 2.95 a egcs

Pátek Srpen 25 15:12:11 CEST 2000

On Fri, 25 Aug 2000, xmail listy wrote:

> Prosim muze mi nekdo vysvetlit jaky je mezi
> gcc 2.7 a gcc 2.95 a egcs
> rozdil - myslel jsem ze to vim ale ted si nejsem jisty

Pokud vim, tak to vypada nejak takto:

gcc 2.7          ______ egcs ____
(posledni  ___  /                \___ gcc 2.95 ___ gcc 3
je asi        \/                 ,                 (budoucnost)
2.7.2.3)       \___ gcc 2.8 _ _ ,

Po ukonceni vyvoje gcc 2.7 zacalo FSF vyvijet 2.8, ale moc jim to neslo.
Skupina nespokojencu vytvorila vlastni vyvojovou vetev, ktera se jmenovala
egcs, ktere melo vlastni stabilni verze. Po case vetev 2.8 de facto umrela
a aktualni egcs se stalo "oficialnim" vyvojovou verzi gcc s cislem 2.95.