Spatne fungujici RPM po upgrade RH 6.0 -> 6.2

Pátek Srpen 25 15:10:28 CEST 2000

Dňa Pi, 25 aug 2000 ste (Libor Chocholaty) napísali:

> Prosim vas, jak jse delal upgrade rpm? Me to pri pokusu o upgrade rpm napsalo,
> ze pomoci tohoto rpm lze instalovat soft, ktery ma major cislo verze <=3, coz
> rpm 4.x nemel, takze pokus o upgrade rpm neprosel...
> Libor

Najprv Upgrade na rpm 3.0.5, ten už dokáže čítať 4.0 rpm-ká, a potom
upgrade na rpm 4.0.

Tuším takto nejako to tu už bolo popisované.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk