DNS a default MX zaznam

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pátek Srpen 25 15:32:32 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> To je nepochopeni; v DNS opravdu _je_ wildcard zaznam definovan.
> Ovsem pouze pro hosty, ktere nemaji jinak zadny zaznam v DNS.
> Doporucuji RFC1912, sekci 2.7, abyste pochopil(i), o cem mluvim.

diky za osvetu, clovek se porad neco dovida a uci...
nicmene mi unika smysl toho wildcardu, podle me to akorat zvetsuje
prostor pro spammery, ktery krome generovani mailu na adresu
cokoliv na domena.sk budou posilat i na cokoliv na jine-cokoliv.domena.sk.
Ma ten wildcard nejaky prakticky pouziti?

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl