Limitace prenosove rychlosti podle IP

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Pátek Srpen 25 16:28:17 CEST 2000

> jak je to s těmi kompilátory?
> já myslel že gcc vyšší než 2.7 je již egcs
> je to gcc 2.95 stabilní verze nebo vývojová?

Jak je to presne vam nepovim. Kdysi tu probehla divoka diskuze, kde si
spouta lidi stezovalo, ze jim CBQ tuhne. Pak se delalo par testu a nekdo
prisel na to, ze je to kompilerem, ze kdyz se zvoli gcc misto egcs, tak uz
to netuhne. Doporucoval se gcc 2.7, ale ja jsem mel po ruce jen gcc
2.95.1, tak jsem to s tim vyzkousel a jede to ok.

M.