Vynulovani velikosti souboru

Radek Andrs radek na interdata.cz
Sobota Srpen 26 16:09:10 CEST 2000

"Petr Novotny" <Petr.Novotny na antek.cz> píše v diskusním příspěvku
news:39A6B71D.7392.144D6FA3 na localhost...

> Tohle bylo jakym jazykem? :-)

Omlouvam se, mel jsem to po sobe precist, nez jsem to poslal.

> Co takhle pouzit jiz vynalezene? Jmenuje se to "logrotate".

No nasel jsem logrotate 3.3, avsak koukam ze to pasuje spis na redhata (mame
Slack) a navic je to bez dokumentace - dalo by se o tom nekde sehnat neco
vic ?

Diky
Radek Andrs