XFree86 4.x

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Neděle Srpen 27 01:26:57 CEST 2000

Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz> napsal:

> Tak to nevim, to mame asi kazdy jiny Internet. BTW, co to mate za
> providera, kdyz nema pristup na Linux servery? :))
>
> Jinak se RPM verze XFree86 4.0 da najit na kazdem slusnem mirroru
> RedHatu, zacit muzete naprosto nejlepe na
> ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-rawhide nebo je uz soucasti take
> pripravovane beta verze 7.0.

XFree86 4.0.1 z rawhidu, nejsou zrovna vhodna volba, jelikoz vyuzivaji
rozsirenych zavislosti rpm v. 4, a to u stavajicich stabilnich verzi
distribuci zalozenych na rpm 3.x muze delat neplechu (pokud si nechcete
dokonale rozvrtat system). Ja s uspechem pouzivam rpmka z conectivy, ktere
tu nekdo avizoval.

Mila Kuchta