Zmena casu zpusobena procesem gpm

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Srpen 27 17:40:22 CEST 2000

Zdravim

nainstaloval jsem RH6.2cz plus updates a deje se mi zajimava vec -
sesynchronizuju cas pomoci ntpdate a behem nekolika minut se mi
cas soupne o dve hodiny dopredu. Zmeni se jenom cas v systemu, hwclock
zustava natasveny spravne. Po dalsi synchronizaci to zase chvilku vydrzi
nez se to soupne. Zajimave je ze pri tom posuvu tak na dve vteriny masina
'zatuhne' . Zastavovanim jednotlivych procesu jsem zjistil ze za to muze
gpm proces, kdyz ho zastavim problemy zmizi, po jeho spusteni dojde po
chvili k onomu problemu.

Nemate tuseni proc to gpm dela ?