apache, mod_czech a znakova sada v databazi

Neděle Srpen 27 18:07:43 CEST 2000

Dňa Ne, 27 aug 2000 ste (M. Foltyn) napísali:

> DD,
> mam apache z RH6.2 s mod_czech. Stranku mam v iso-8859-2. Ze stranky
> se zapisuji informace do databazove tabulky (MySQL (kompilovana s
> - --with-charset=czech). Mam nastaveno
> FormDataEncoding On
> FormDataCharset iso-8859-2
>
> Pokud stranku otevru v windowsim browseru, mod_czech ji prekoduje do
> windows-1250. To je OK. Do pole zapisu nejaky text, ktery chci ulozit
> v databazi, napr: žena . Domnival jsem se, ze se mi tento text do
> databaze ulozi v kodovani iso-8859-2. Bohuzel to ale neni pravda.
> [...]

Skuste vypnut mod_czech a v hlavickach nastavit iso-8859-2. Explorer 4.0 a
vyssi bude posielat udaje spravne. (v kodovani 8859-2).

NN z vin nemam odskusany.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk