Sendmail - nechci open relay

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Srpen 28 07:48:40 CEST 2000

Dobry den,
docela prekvapen zjistil jsem (asi tak jako mnoho jinych), ze pres
muj sendmail si nekdo vesele spamuje. Zkousel jsem neco studovat...
Priznam se, ze jsem sendmail konfiguroval pres linuxconf, protoze
ani muj provider nebyl schopen ten server rozchodit, proto jsem
z nedostatku casu pouzil linuxconf neb pres ten jsem to nejak rozchodil.

Rad bych nastavil takovou funkcnost, aby proste jen prijimal postu pro
lokalni uzivatele a pres smtp pustil opet jen lokalni uzivatele.
Z konfiguracnich moznosti jsem nebyl moc chytry. Nechci nic omezovat
na nejake domeny nebo ip, uzivatele se pripojuji ze vzdalenych mist.

Muzete mi nekdo strucne poradit?

Michal Samek