Viac OS na jednom disku

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pondělí Srpen 28 10:23:40 CEST 2000

On Thu, 24 Aug 2000, Juraj Hilovsky wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> !!!!! solaris8 potrebuje dve particie !!!! (musi mat na nich miesto)

alebo jednu
skuste jumpstart a uvidite ze to tak nie je
ono ta x86boot particia je cosi ako nahrada toho romu na ktorom ma sparc
pat ak som to dobra poxopil

v tomto pripade by som jednoducho doporucil install manual (rtfm) aby ste
zistil ako sa to robi, je to tu uz totiz znacne offtopic

> zvladnout melo.
> extended nebootoval.
>
> bootuje, ale nie zo solarisovskeho boot loadera
>
> a z lila zase nenebootuje solaris

vaazne? a to kde je napisane
lilo nezvlada webstart instalaciu tj ten novy druh instalacie s x86boot
particiou
tento novy druh je fajn pokial na disku okrem solarisu a win9x nie je nic
pokial je da sa urobit bud:
instalacia solarisu7 (a potom pripadny upgrade na 8)
alebo JUMPSTART instalacia ktora je na cd 1 of 2 software
pokial nemate CD kit ale iba nieco ponapalovane, doporucujem bud
kontaktovat povodneho vlastnika, alebo svojho administratora ;)

dz