apsfilter-5.4.2 nejede SETUP

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Srpen 28 10:21:57 CEST 2000

Preji prijemny den.

Preposilam svuj dotaz z konference cz.comp.linux.debian, na ktery
mi bohuzel nikdo nereagoval. Debian 2.2 ma nekde schovanou fatalni
chybu a mne pak nefunguje bezny shell script. Viz forward nize.

Mam maly dotaz. Debian obsahuje bohuzel starou verzi apsFiltru 5.1 :-((

Posledni stabilni verze apsfiltru jiz obsahuje konfiguraci vzdalenych
tiskaren. Toto je podle mne dost dulezite pro uzivatele ve Win32 sitich.

Nakonfigurovani tisku pres smbprint je pak hrackou. Jedninou chybou
je nefunkcnost konfiguracniho scriptu SETUP, ktery si nekde nerozumi
s Debianem. Je to obycejny shellovsky script. Muze se nekdo nato
kouknout?

Po muzu zvolit a nastavit cokoliv, krome vyberu ovladace tiskarny.
Pak to "vytuhne".

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 0604/239711
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux    http://www.penguin.cz