StarOffice a fonty

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Srpen 28 11:52:52 CEST 2000

> kaslal.
>
> Jaky je tedy figl na podstrceni fontu do SO? Me to
> snad funguje bez nejakeho podstrkovani (ale asi do toho moc
> nevidim :-)
>
> Diky predem za odpoved.
>
> Zdravi
> Lada Dobias

Aha, to je tim ze jsem neuvedl konkretni verzi SO. Takze tedy pro poradek:
ve StarOffice 5.1 (5.0) slo pomoci nastaveni tisku a pisma podstrcit
adresare s ceskymi fonty a ten je pak umel pouzivat (navod napr. na
www.root.cz). Nova verze StarOffice 5.2 pri instalaci IMHO provadi totez,
ale sama bez zasahu uzivatele. Pravdebodobne pri tom pouziva definovanych
cest k fontum v systemu.

Vase verze SO je tedy 5.2 nemylim-li se?

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz