Reverzní záznam

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Srpen 28 12:53:11 CEST 2000

On 26/08/2000, Míla Kuchta wrote:

> Co je bezne pouzivane, jeste nemusi byt spravne. Osobne pouzivani vice
> zdrojovych A zaznamu pro jednu adresu povazuji za peknou prasarnu,
> ktera je jen zdrojem problemu, zvlaste kdyz se ji, pri dobrem navrhu,
> lze vzdy vyhnout.

Rad se necham poucit. Jak presne by mel ten "dobry navrh" vypadat,
paklize potrebuji dorucovat postu pro ruzne domeny tretiho radu v
ruznych domenach druheho radu na stroj, pro nejz mam od providera pouze
jedinou IP adresu?

Tedy mejme stroj posta.domena.cz (IN A posta.domena.cz 1.2.3.4). Mejme
domeny firma1.cz a firma2.cz a pro obe domenu tretiho radu mail.firma...
dorucovanou na nas server posta.domena.cz. Pak pro ne musite udelat

mail    IN MX 10     1.2.3.4
mail    IN A         1.2.3.4

Tady IMHO zadny dobry navrh nepomuze. Druhym pripadem je, kdyz chcete
mit virtualni web servery ve tvaru firma.cz (pochopitelne opet na
stroji s jedinou vyhrazenou IP adresou). Oba dva pripady jsem tady
konzultoval a podle vseho RFC neodporuji.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi