Reverzní záznam

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Srpen 28 13:20:46 CEST 2000

On 28/08/2000, Michal Krause wrote:

> Pardon, tady melo byt
>
> mail    IN MX 10     mail

Hm, tak ted jsem se do toho nejak zamotal. Myslim, ze jsem vykonstruoval
nejaky nesmyslny priklad. Podivam se radsi jeste na ten muj konkretni
pripad, pak dam vedet, jak to bylo.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi