Reverzní záznam

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Srpen 28 13:50:23 CEST 2000

Uz jsem dohledal ten pripad, kdy je treba mit kvuli dorucovani posty
vice A na jednu adresu. Predchozi muj email (respektive jeho pasaz o MX)
prosim ignorujte, vybiral jsem si slabou chvilku :(

Konkretne tedy jde o to, ze CNAME nemuze byt na leve strane MX zaznamu,
takze

mail   IN MX 10    server.domena.cz.
mail   IN CNAME    server.domena.cz.

Bind odmitne. Je nutne pouzit

mail   IN MX 10    server.domena.cz.
mail   IN A        1.2.3.4

Pro 1.2.3.4 uz ale existuje A zaznam se jmenem server.domena.cz (v
pripade, ze mame jenom jednu IP adresu pro dany stroj).

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi