xmodmap a ISO_Prev_Group a ISO_Next_Group

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Srpen 28 14:17:45 CEST 2000

Trochu jsem (kvuli ceske klavesnici) zkousel Xmodmap.

Zjistil jsem ze pomoci Xmodmap se da na kazdou klavesu dat az 8 keysymu.
(4 Group po 2 keysymech)

To by mi na definici ceske klavesnice stacilo.

Potrebuju vsak neco jako keysym ISO_Next2_Group a ISO_Prev2_Group, ktere by zmenily aktualni Group na Group+2 nebo Group-2.

Bohuzel existuje jen ISO_Next_Group a ISO_Prev_Group, ktere zmeni aktualni Group na Group+1 nebo Group-1.

Kdyby se nasla dobra duse, ktera by naprogramovala preloadovaci knihovnu (neco jako LIBforcedIM), ktera by tyto dva keysymy podporovala - napsal bych klavesovou mapu shodnou se standartem ceske klavesnice.

P.S.: puvodne jsem chtel klavesnici definovat pomoci XKB, ale neexistuje k tomu dokumentace.

Dekuji Richard Sputa