Zmena casu zpusobena procesem gpm

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Srpen 28 18:51:20 CEST 2000

On Mon, 28 Aug 2000, Pavel Kankovsky wrote:

> On Sun, 27 Aug 2000, Petr Simek wrote:
>
> [gpm posouva cas o dve hodiny dopredu]
>
> Posune to PRESNE o dve hodiny?

Ano - jako kdyby posouval CMOS cas o dve hodiny na soucasny letni a
predpokladal ze v CMOS je GMT. V /etc/sysconfig/clock mam

ZONE="Europe/Prague"
UTC=false
ARC=false

ale nevim proc by mel gpm sahat na hodiny.

> Ano: strace. Ne: sledovat "grep timer /proc/interrupts".

Hmm - zatim jsem gpm stopnul, mozna to strace zkusim kdyz bude cas.
Zajimave je ze v ten okamzik kdy se ta zmena casu deje cela masina
na chvili jakoby zatuhne.