XFig a cs klavesnice

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Úterý Srpen 29 08:00:48 CEST 2000

Zdravim,

> mam problém s XFigem, nějak v něm nemůžu psát některé české znaky,
> konkrétně jsou to ěščřž. Fungují ýáíé.

presne tohle mi to dela v LyXu - tam je reseni pouzit interni prepinani
klavesnic LyXu, ale to XFig nedela.

> Je to divné, kdysi mi to určitě chodilo, pár obrázků už jsem v tom
> nakreslil na diplomku a bez problémů. Nevím, co jsem od té doby udělal,
> že to zlobí...

me to predtim taky v LyXu fungovalo, ale ted ne.
U me je to tim, ze jsem predtim mel XFree-3.3.x s vlastni modifikaci
souboru /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols/cs. Ted pouzivam XFree-4.0.1 a
symboly ze souboru symbols/czsk a tomu odpovidajici upravy v
/etc/X11/XF86Config. Cestina mi funguje vsude krome jiz zminovanyho
LyXu. Nepatral jsem proc to s jinyma symbolama slo a ted ne, urcite tam
je nejakej rozdil, ale pokud existuje v LyXu reseni, tak jsem neplejtval
casem, abych se po pricine patral. Nejspis je to zalezitost primo LyXu a
jeho pouzivani xkb (pokud to vubec pouziva). Byl bych rad kdyby to slo
vsechno pres X, ale vsechno mit hned nelze. A krome toho je mozna
novejsi verze LyXu, kde to funguje, to jsem taky nezjistoval.
Mozna je vas problem stejny.

Martin E.