xmodmap a ISO_Prev_Group a ISO_Next_Group

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Úterý Srpen 29 08:04:40 CEST 2000

Dobry den.

> : P.S.: puvodne jsem chtel klavesnici definovat pomoci XKB, ale neexistuje k
> : tomu dokumentace.
>
> Tak nevim, ale jste si jisty, ze xmodmap bude fungovat, az se prejde na
> plny unicode? Sice jsem to nezkousel a moc do toho nevidim, ale mam dojem,
> ze jsem nekde cetl, ze ne.

nejsem odbornik na X, ale XKB ma neco jako compatibility map - to jako ze XKB funguje i pro aplikace pouzivajici Xmodmap pomoci nejake konverze - pokud to funguje i opacnym smerem, tak by nemel byt podle mne problem

> Prosim, zkuste si stahnou posledni vyvojove verze gtk+, ta uz v unicode
> chodi docela obstojne. Bylo by skoda, kdyby se Vase prace potom nedala
> pouzit v polovine aplikaci pod X.

Prosim napiste verzi te gtk+ knihovny - nebo jeste lepe zkompilujte pomoci te knihovny program, ktery bude umoznovat vstup znaku (staci blbe okno do ktereho se da psat) a nekde to vystavte (i s potrebnou verzi knihovny) - ja si to stahnu.

Richard Sputa