StarOffice a import MS Word 6.0

Jaroslav Hampl hampl na ttc.cz
Úterý Srpen 29 11:00:06 CEST 2000

znouza wrote:

> Ano, me to napr. funguje. ZKousel jsem i dokumenty z Office97, a z office
> 2000, a bez problemu. slackware, fonty iso8859-2 nekde z netu, taky nejaky
> ttfka pres xfs, so 5.2

I ten Word 6.0 ? Me funguje import z Office97,2000 v pohode, ale Word
6.0 nee.
Ulozim z soffice dokument do format MS Word 6.0 , pokusim se ho znovu
otevrit a jsou tam ty otazniky.
Ted jsem to zkusil na instalaci SO v MS WIN a bylo to to same , takze to
asi nebude systemova zalezitost,
ale problem Soffice samotneho.