TCPIP mezi Win95 a Linuxem po RS232

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Úterý Srpen 29 12:36:53 CEST 2000

 dastin na email.cz napsal:

: Vazeni pratele,
:
: muzete mi, prosim, poradit, jak zprovoznit sluzby TCPIP pres spojeni po RS232
:  mezi Win95 a Linuxem?

<Myslenka zhuverila>
   S kolegou jsme vymysleli, ze by se dalo na strane Linuxu donutit pppd
a chat k tomu, aby okenicim vraceli/y odpovedi jako od modemu. Po
navazani spojeni bude vsechno OK.
   Vymysleli jsme to spis jako recesi, ale bezet by to mohlo...
</Myslenka>

: PC s Linuxem ma pevnou IP a je pripojen do internetu pomoci LAN. PC s WIN95
:  je s Linuxem spojeny nullmodemovym kabelem. Na Win95 mam instalovany ovladac
:  Generic Nullmodem.

   Nainstalovat tam nejaky genericky modem a minicomem nahodit spojeni
tvarenim se jako modem (predpokladam, ze vite, co modemy vraci). Kdyz uz
to bezi, tak to zautomatizovat pres chat.

Veros
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvědích služeb

s="%s;print's='+s%%`s`";print's='+s%`s`